streda 19. mája 2010

Reklama v Komerčných Televíziách

Súčasné reklamy v komerčných TV sú čím ďalej viac v dlhých blokoch a častejšie prerušujú programy. Vieme, že komerčné TV sú závislé na príjme z reklám, ale takýto model nepríjemne narúša zážitok mnohých divákov z sledovania filmov a programu. Väčšina aj tak v čase reklám prepína, prípadne sa venuje inej činnosti, čím sa výrazne stráca konečný efekt reklamy. Reklamy v komerčných TV s až na malé výnimky nudné a trápne. Pritom ak by tvorcovia reklám využili humor, inovatívnosť, dobré nápady a tým zatraktnivili  reklamy, tak tie by mohli ísť aj medzi programy, lebo dobrú a vtipnú reklamu si veľa divákov rado pozrie aj bez vnucovania - viď stiahnutia na yotube.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára